Tuesday, November 4, 2014

[PANAS] Batuk dan Kahak Anak Berkurang Dengan Omega Guard

Anak anda batuk? Kahak tersekat di tekak? Sudah tentu anak anda akan merengek, menangis sebab tak selesa dan sakit pada tekak, Sebagai ibu, pasti kita rasa sedih dengan keadaan sebegitu bukan? Apa yang anda harus lakukan? Buntu? Jangan gusar, Omega Guard Shaklee boleh membantu meredakan batuk dan kahak anak anda.


Omega Guard bukan sahaja sesuai untuk orang dewasa, tetapi ia juga sesuai digunakan oleh kanak-kanak berusia 1 tahun ke atas. Omega Guard diperkaya dengan OMEGA 3, EPA,DHA dan ALA berupaya meningkatkan sisitem imun anak anda serta menjaga kesihatan jantung dan paru-paru. Justeru, jika anak anda mengalami batuk sememangnya OMEGA IALAH PILIHAN TERBAIK.

Selain itu, Omega Guard juga amat sesuai untuk meningkatkan IQ anak anda.Hal ini kerana DHA yang terkandung dalam Omega Guard merupakan nutrien penting untuk otak, sistem saraf dan retina.Jadi, jika anak anda kurang fokus ketika belajar, mudah letih, berikan mereka Omega Guard.

Di samping itu, kanak-kanak juga mudah mendapat penyakit kulit seperti ekzema dan kegatalan.Dengan pengambilan Omega Guard setiap hari, ia mampu membantu meredakan masalah alahan pada kulit. 

Omega Guard juga sesuai untuk kanak-kanak yang menghidap masalah asthma dan lelah.EPA dan DHA yang terdapat dalam Omega Guard membantu mengurangkan masalah asthma dan lelah pada si manja anda.

Antara Testimoni TERBARU daripada seorang pengguna yang memebrikan OMEGA GUARD kepada anak beliau,

Untuk melihat testimoni Omega Guard yang lain, sila klik SINI ---> TESTIMONI PANAS OMEGA GUARD
Jika anda sayangkan anak anda, tunggu apa lagi, dapatkan OMEGA GUARD daripada saya.

Untuk mendapatkan Produk Shaklee atau pertanyaan lanjut,sila hubungi

MAS NEZA
SMS/Whatsapp : 016-607 3849
E-mail : masneza223@gmail.com

No comments:

Post a Comment