Friday, March 13, 2015

Cara Tambah Susu Badan Supaya Anak Tak Kelaparan

Masalah susu badan berkurang sememangnya sering berlaku tak kira pada ibu muda mahupun pada ibunyang telah mempunyai 2-3 orang anak.Bagaimanakah cara yang terbaik untuk menambahkan susu badan agar anak tidak menangis/meraung kelaparan?

Khasiat susu ibu sememangnya tidak dapat disangkal.Namun, mampukah anak kita disusukan selama 2 tahun? Bagaimana dengan ibu yang bekerja? Akibat kesuntukan masa,susu formula adalah penyelesaian mudah yang sering digunakan untuk mengenyangkan perut anak.
Video dibawah ini merupakan perkongsian daripada Puan Farah Wahida yang merupakan seorang jururawat.Beliau sama seperti orang lain, mengalami kesuntukan masa untuk menyediakan stok susu untuk anda dengan cukup.
Justeru, beliau mengambil inisiatif dengan mengamalkan SET PENYUSUAN SHAKLEE yang terdiri daripada ESP,Vita-Lea,Ostematrix,B-Complex dan Alfalfa.Beliau konsisten selama 2 minggu dan beliau berjaya membuat stok untuk anaknya hanya dalam masa 2 MINGGU!

Menurut beliau,"Kalau dulu, saya pam susu dapat 4 oz sahaja untuk satu sesi,namun setelah mengamalkan SET PENYUSUAN SHAKLEE,alhamdulillah saya dapat 7-10 oz untuk satu sesi."


Cara Tambah Susu Badan Supaya Tak PANIK Anak Menangis Kelaparan from iReach HD on Vimeo.

Antara khasiat setiap supplemen yang terkandung dalam SET PENYUSUAN SHAKLEE ialah;
ESP
Baik untuk hormon
Memekatkan susu badan
Memberi tenaga kepada ibu

OSTEMATRIX
Membekalkan kalsium secukupnya kepada ibu
Memekatkan susu ibu
Menambahkan susu ibu

ALFALFA
Meransang pengeluaran susu yang banyak

B-COMPLEX
Mengurangkan stress kepada ibu
Membekalkan kesemua vitamin B yang lengkap

VITA LEA

Multivitamin 
Memberikan tenaga luar biasa kepada ibu
Jadi kepada para ibu diluar sana yang ingin menambah susu badan,berhajat untuk menyusukan anak selama 2 tahun, anda amat disarankan untuk mengamalkan SET PENYUSUAN SHAKLEE.Dapatkan hanya daripada saya.
Untuk melihat testimoni lain, sila klik --> SINI

Untuk mendapatkan Produk Shaklee atau pertanyaan lanjut,sila hubungi

MAS NEZA
SMS/Whatsapp : 016-607 3849
E-mail : masneza223@gmail.com

No comments:

Post a Comment