Wednesday, November 19, 2014

3 Makanan PEMBAKAR KALORI

Tahukah anda terdapat beberapa makanan yang boleh digunakan sebagai makanan yang boleh digunakan sebagai makanan pembakar kalori yang membantu usaha anda menurunkan berat badan.


Antara fungsi makanan-makanan ini adalah untuk membantu menyeimbangkan kadar gula dalam darah, sekali gus membuatkan anda tidak berasa lapar.

Tambahan lagi,ia juga membantu meransang metabolisme tubuh untuk mempercepatkan pembakaran kalori yang pastinya sangat membantu usaha anda untuk mendapatkan tubuh yang menawan.

3 MAKANAN PEMBAKAR KALORI

KACANG BRAZIL
100 gram kacang Brazil mengandungi hanya kira-kira 687 kalori dan 68% lemak yang mana ia merupakan lemak sihat yang baik untuk jantung.

Kacang membantu mempercepatkan metabolisme selain daripada melawan selulit serta meningkatkan imunisasi.

LIMAU BALI MERAH
Limau bali merah atau limau gedang dapat meningkatkan kadar metabolisme dan membantu membakar kalori. Buah ini bukan sahaja dapat membuatkan anda berasa cepat kenyang, malah berasa kenyang dalam tempoh masa yang panjang.

Selain itu, ia kaya dengan fiber yang dapat membantu anda menstabilkan kadar glukosa dalam darah.

SELERI
Seleri mengandungi kalori yang rendah dan membantu membakar makanan yang dimakan.Kandungan airnya yang tinggi membuatkan ia muncul sebagai makanan yang baik untuk menyeimbangkan diet.

Jika anda ingin berdiet, elakkan daripada makan seleri semata-mata kerana ia tidak mengandungi nutrien dan mineral yang sepatutnya.Oleh itu, cara terbaik, campurkan seleri ke dalam menu lain agar anda mendapat nutrien yang secukupnya.

BERITA BAIK! Bagi anda yang tercari-cari supplemen yang bersesuaian untuk merendahkan paras kalori,OMEGA GUARD Shaklee ialah penyelesaian TERBAIK.Sila klik ikon dibawah untuk info lanjut mengenai Omega Guard.

Untuk mendapatkan Produk Shaklee atau pertanyaan lanjut,sila hubungi

MAS NEZA
SMS/Whatsapp : 016-607 3849
E-mail : masneza223@gmail.com



No comments:

Post a Comment