Tuesday, November 25, 2014

4 Cara Untuk Dapatkan Rambut Panjang Dengan Cepat

Nak tukar gaya rambut? Antara potongan yang famous ialah pixie, bob dan paras bahu kebiasaannya sesuai untuk kebanyakan jenis muka.Namun, apabila tiba waktu anda ingin mengubah stail (rambut panjang), anda perlu menunggu dalam satu tempoh masa untuk menunggu rambut anda panjang.


Usah bimbang, ikuti beberapa cara semulajadi yang boleh dilakukan bagi memepercepatkan proses pemanjangan rambut.Antaranya;

UBAH SUAI DIET HARIAN
Menurut pendandan rambut terkemuka, Julien Farel, diet sihat yang merangkumi campuran protein dan nutrien boleh memperbaiki keadaan rambut.Pemakanan seimbang boleh memperkuatkan folikel rambut daripada menjadi rapuh dengan mudah.
Minum ESP Shaklee untuk rambut sihat ----> Klik SINI.

JANGAN LAKUKAN SECARA BERLEBIHAN
Menurut Pakar Perubatan Kosmetik dan Dermatologi, Dr.Gervaise Gertsner, jika inginkan rambut yang sihat, sebaik-baiknya makan makanan yang mengandungi minyak omega-3 seperti ikan salmon ataupun kacang almond.

Tetapi harus diingat, walaupun mengamalkan diet tertentu, penting untuk seseorang itu menjaga berat badan ideal dan tidak melakukan diet yo-yo.
Omega Guard -> Minyak Ikan Terbaik Dunia

TATARIAS DENGAN BIJAK
Penggunaan haba seperti alat pengering rambut boleh menyebabkan rambut menjadi rosak.Oleh itu, cuba hadkan penggunaan alatan ini 3x seminggu sahaja.Selain itu, anda juga disarankan kurang mendedahkan rambut pada sinaran cahaya matahari kerana ia boleh membuatkan rambut menjadi kering.

VITAMIN DAN RAMUAN PERAPI
Phytantriol, arginin, minyak ikan dan biotin merupakan elemen yang membantu dalam pengeluaran enzim dan hormon.Elemen-elemen ini membantu meransang pertumbuhan rambut.

Untuk mendapatkan Produk Shaklee atau pertanyaan lanjut,sila hubungi

MAS NEZA
SMS/Whatsapp : 016-607 3849
E-mail : masneza223@gmail.com




No comments:

Post a Comment