Friday, May 30, 2014

Vivix Shaklee

Vivix Shaklee atau digelar sebagai sirap Shaklee adalah antara item TERMAHAL dalam Shaklee.Kenapa mahal? Sudah tentu kerana keberkesanannya yang tidak dapat disangkal. Pada bulan ini, saya telah menghadiahkan ayah dan mak saya dengan Vivix Shaklee.
Walaupun harganya mahal saya tetap belikan sebab saya tau, sangat berbaloi.
Lagipun, apalah sangat harga sebotol Vivix dengan pengorbanan yang mak dan ayah dah beri sejak lahir.Takkan dengan mak ayah pun nak berkira kan? Hehe




1 Botol Vivix Shaklee mempunyai 150 ml.Boleh dibancuh dengan air kosong atau minum begitu sahaja (1 sudu teh) setiap hari.

Antara kesan yang saya nampak pada ayah dan mak saya ialah;

1) Bacaan paras gula dalam darahnya telah menurun.
Pada awalnya bacaan gula dalam darah ayah saya ialah 25, kemudian dia makan ubat yang doktor bagi dan minum Vivix Shaklee. Kini, bacaan gula dalam darahnya telah menurun ke 9. Alhamdulillah.

2) Masalah sakit sendi mak semakin berkurang
Mak saya selalu mengadu sakit sendi terutama di bahagian kaki.Kini, setelah mak minum Vivix Shaklee, alhamdulillah mak dapat buat kerja rumah dengan aktif! Takda sakit-sakit lagi.

Untuk mendapatkan info lanjut tentang Vivix, sila klik SINI.


TERBARU! Kini anda boleh membuat pesanan sendiri secara online.Sila klik link dibawah.


 MAKLUMAT LANJUT dan MENDAPATKAN Vivix Shaklee
hubungi
MAS NEZA 016-607 3849

No comments:

Post a Comment