Saturday, May 31, 2014

[Info HW] 4 PUNCA Suami Tidak Bernafsu di Ranjang

Dalam diam sebenarnya ramai isteri yang memendam rasa dalam soal hubungan intim dengan suami.Ada sebahagian dari mereka yang makan hati bila suami tidak lagi memberi perhatian kepada mereka di ranjang.Atau dalam kata lain, suami dingin untuk melakukan hubungan seks dengan isteri.

Antara punca yang menyebabkan suami DINGIN ialah;


1) SEDANG MEMIKIRKAN MASALAH

Suami mungkin sedang menghadapi masalah besar hingga menyebabkan tidak mempedulikan perasaan isteri. Suami juga mungkin tidak mnyedari tingkah lakunya telah menyebabkan hati isteri terguris.

2) TERLALU PENAT

Faktor ini menyebabkan suami terus tidur sebaik selesai melakukan hubungan intim bersama isteri.Kepenatan di pejabat dan kemudian melayan isteri menyebabkan suami lebih rela tidur dan membiarkan isteri terlantar sendirian selepas melaksanakan tanggungjawabnya.

3) MARAH
Rasa marah terhadap isteri ataupun perkara-perkara yang berlaku dalam kehidupan seharian menyebabkan suami bertindak dingin terhadap isteri.


4) MASALAH SEKSUAL
Suami mungkin mengalami masalah mati pucuk, justeru untuk tidak melihat kekecewaan di wajah isteri setiap kali selepas melakukan hubungan seks, ada suami yang mengambil tindakan untuk tidak mempedulikan isteri.

Justeru si isteri perlulah melakukan sesuatu bagi menstabilkan kembali hubungan masing-masing.Anda juga boleh berikan SET MIGRAIN kepada suami anda serta VITAMIN CINTA untuk suami yang mengalami masalah mati pucuk dan kurang keinginan seks.

Untuk mendapatkan Produk Shaklee,sila hubungi
MAS NEZA
SMS/Whatsapp : 016-607 3849
E-mail : masneza223@gmail.com

No comments:

Post a Comment