Monday, May 5, 2014

4 LANGKAH AWET MUDA

Awet muda.Siapa yang tak nak sentiasa kekal muda.Umur dah tinggi tapi muka maintain muda.Macam Che Ta.(iklan Safi).Hikhik. Oklah, dalam entri kali ini saya nak share 4 langkah untuk kekal awet muda.



LANGKAH 1 : LINDUNGI DIRI DARI MATAHARI


Lindungi diri anda daripada sinaran matahari dengan pelindung matahari @ UV. Gunakan setiap hari, malah pastikan juga bahan solekan anda mengandungi bahan pelindung matahri atau sekurang-kurangnya SPF 15. Bagi yang berambut pendek dan tidak memakai tudung, sapu rata bahan pelindung matahri di sekitar leher, tengkuk dan telinga.



Anda diyorkan untuk menggunakan NUTRIWHITE Ultimate Protection Whitening Lotion SPF 15 daripada Shaklee untuk melindungi kulit anda daripada sinaran matahari.




    LANGKAH 2 : HIRUP UDARA SEGAR



    Ambil masa untuk keluar ke taman, atau hanya berjalan 10-20 minit di halaman rumah untuk menghirup udara segar. Cara ini dapat mengembalikan kesegaran kulit.Langkah ini juga merupakan terapi untuk mengurangkan stress setelah seharian penat bekerja.

    LANGKAH 3 : MAKAN IKAN DAN KEKACANG

    Kolagen semulajadi boleh diperoleh dalam makanan yang kaya dengan lemak Omega -3 seperti ikan,kekacang, telur dan makanan yang kaya anti-oksida seperti sayuran hijau.
    Tahukah anda makanan bergoreng mampu mengurangkan jumlah kolagen? Haaa.Awasi cara masakan pada makanan anda.

    Jika anda kurang gemar makan ikan dan kekacang, anda juga boleh mengambil supplemen seperti SHAKLEE COLLAGEN POWDER untuk mendapatkan sumber kolagen.Sila kilik SINI untuk mengetahui maklumat tentang SHAKLEE COLLAGEN POWDER.


    Shaklee Collagen Powder antara hot item di Shaklee kerana kesannya yang tip top

    Selain itu, anda juga boleh mengambil OMEGA GUARD setiap hari untuk membekalkan lemak Omega -3 ke dalam tubuh badan anda. klik SINI untuk menyelongkar rahsia tentang OMEGA GUARD Shaklee.



    LANGKAH 4 : JANGAN LUPA KRIM ANTI-KEDUTAN

    Jadikan amalan setiap hari untuk menyapu serum atau krim anti-kedutan kera ia dapat menyegarkan wajah yang kusam.
    Anda boleh mendapatkan krim anti-kedutan yang bersesuaian daripada Shaklee seperti NUTRIWHITE dan ENFUSELLE. Klik SINI untuk maklumat tentang 2 produk hebat ini.

    MAKLUMAT LANJUT, hubungi
    MAS NEZA
    SMS/CALL/Whatsapp : 016-607 3849

    No comments:

    Post a Comment