Tuesday, May 27, 2014

[GEMPAR] Penyesalan Seorang Guru Setelah Menggunakan Shaklee

"Saya betul-betul menyesal setelah menggunakan Vitamin E Shaklee.Menyesal sebab tak guna dari awal"
Apakah?
Haa, ini kisahnya.



Seorang guru di sekolah umurnya melewati 40-an, mengalami masalah jeragat yang agak teruk di muka.Setiap kali berjumpa dengan rakan, pasti ada yang menegur. 
" Misah, muka kau makin gelap lah."
Kadang-kadang guru tersebut terasa amat malu untuk bergambar akibat JERAGAT di wajahnya. 

Namun,setelah beliau mengamalkan Vitamin E Shaklee, kulitnya kini semakin cerah dan jeragatnya makin hilang.


Kata beliau lagi," Sebelum ni, saya dah guna macam-macam produk untuk hilangkan jeragat ni, tapi semuanya TAK BERHASIL.Namun, bila saya cuba amalkan VITAMIN E Shaklee, saya nampak perubahan yang ketara berlaku.Bukan setakat muka saya kini BEBAS JERAGAT serta kulit makin cerah, bahkan tumit kaki saya tidak lagi merekah seperti dulu.Alhamdulillah."

1 botol mengandungi 120 kapsul Vitamin E

Begitulah pernyataan beliau.Jadi bagi anda yang mengalami masalah JERAGAT, TUMIT KAKI MEREKAH, anda amat disarankan untuk mengamalkan VITAMIN E Shaklee.


MAKLUMAT LANJUT dan MENDAPATKAN VITAMIN E
hubungi
MAS NEZA
SMS/Call/Whatsapp : 016-607 3849

No comments:

Post a Comment