Thursday, May 8, 2014

Manfaat Vit E Shaklee

Vit E Shaklee mempunyai pelbagai manfaat.Antara tujuan untama pengambilan Vit E Shaklee ialah untuk kecantikan kulit.Namun, Vit E bukan hanya untuk kecantikan kulit sahaja, ada pelbagai lagi manfaatnya.

1 botol mengandungi 120 kapsul Vitamin E

Perbezaan Vit E Shaklee dengan jenama lain:

-Dibuat daripada minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan Vit E
-Diekstrak daripada d-alpha tocopheryl,d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gamma)
-Ianya vitamin E yang paling lengkap.
-Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh menyerap vitamin E, memelihara membran sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot.
-Selenium semulajadi bertindak sebagai penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

MANFAAT UTAMA VIT E Shaklee;
  • Melindungi jantung : pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung sihat melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid, meningkatkan kolesterol HDL(kolesterol baik),mengurangkan tekanan darah, menghalang platelet darah melekat kedinding arteri, halang penyakit jantung.

  • Mempertingkatkan kemampuan reproduktif : Kajian pada tahun 1924, mendapati vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif.Para lelaki yang mengambil 600IU-800IU mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.

  • Anti-Penuaan : pengambilan 1 kapsul Vitamin E setiap hari mampu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus,parut, akne (jerawat) dan bintik penuaan.Ia juga mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, otot, dada dan peha.

  • Anti-oksidan yang kuat : berkesan membantu melawan kanser, mengukuhkan sistem imun,menghalang dan melambatkan pertumbuhan tumor juga membantu membaiki masalah katarak mata.
  • Meningkatkan tenaga : meningkatkan tenaga seksual dan membekalkan lebih oksigen

  • Memperbaiki arthritis : meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran haid,merawat bahu kejang, pening, buasir,sakit sendi.

  • Memperbaiki parut : memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.

#Tidak sesuai diambil oleh ibu hamil

SILA KLIK SINI untuk melihat testimoni berkaitan VITAMIN E Shaklee.


UNTUK MENDAPATKAN VITAMIN E
HUBUNGI
MAS NEZA
016-607 3849

No comments:

Post a Comment