Monday, May 26, 2014

Performance Drink Minuman Para Atlet & Aktif Bersukan

Performance Drink Shaklee merupakan minuman yang dirumus khas untuk para atlet ataupun yang aktif bersukan.Minuman ini pada asalnya direka khas untuk para angkasawan NASA.Para atlet bertaraf antarabangsa dan pengembara terkemuka memilih PERFORMANCE DRINK sebagai pilihan utama mereka.Hal ini kerana, PERFORMANCE DRINK telah membantu para atlet mencipta rekod yang terbaik dalam dunia sukan.




Ujian klinikal membuktikan rumusan eksklusif OptiCarb yang sudah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6X, memberikan tenaga dan memelihara pengaliran bendalir dalam tubuh.


Berbanding dengan minuman sukan yang lain, PERFORMANCE mempunyai lebih 67% glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari  3 jenis karbohidrat dengan segera. 

MANFAAT UTAMA PERFORMANCE DRINK:
  1. Ia terbukti secara klinikal  dapat menyokong tahap hidrasi lebih cepat berbanding air. 
  2. Performance Drink juga mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi lain.
  3. Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.
  4. Terbukti secara klinikal:Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina
  5. Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.

Cadangan pengambilan : 
-Campurkan 2 sudu besar PERFORMANCE DRINK ke dalam 500 ml air dan minum satu jam sebelum latihan fizikal dan setiap 30 minit sewaktu latihan fizikal.
Minum 1 jam kemudian, selepas latihan fizikal untuk penyahidratan dan mengembalikan tenaga.

#simpan dalam peti sejuk selepas dibuka.

MAKLUMAT LANJUT dan mendapatkan PERFORMANCE DRINK,
hubungi
MAS NEZA
016-607 3849

No comments:

Post a Comment