Saturday, May 31, 2014

[TESTIMONI] Set Kulit Cantik Shaklee

Ini testimoni saya sendiri untuk Set Kulit Cantik Shaklee.Saya menggunakan Set Kulit Cantik Shaklee hampir 6 bulan.Tapi, kesannya dapat saya rasai seawal sebulan penggunaannya.Set Kulit Cantik Shaklee ni memang best lah.Saya dah jatuh cinta pada Set Kulit Cantik Shaklee.

Pada awalnya, saya mengalami masalah kulit seperti
~Kulit kering
~Kusam
~Berjerawat
~Tompok hitam
~Pori di muka besar
Kulit muka saya sebelum menggunakan Set Cantik Shaklee


Justeru saya telah mengamalkan ESP, VITAMIN C,VITAMIN E dan B COMPLEX.

Alhamdulillah, setelah saya mengamalkan Set Cantik Shaklee secara konsisten, kulit muka saya telah mengalami perubahan;

Selepas menggunakan Set Kecantikan Kulit Shaklee.
Sebelum ini, saya memang tak jaga bab muka ni.Busy sangat study (perasan).Tapi sejak saya memasuki alam pekerjaan, saya terasa rendah diri apabila melihat orang lain semuanya cantik dan jelita.Uhhu.Jadi, saya harus lakukan sesuatu.
Saya telah disyorkan penggunaan Set Kulit Cantik oleh rakan sekerja saya.Saya pun terus decide nak jadi ahli Shaklee sebab saya dapat beli produk Shaklee dengan harga ahli.
Jadi, setelah saya menggunakan Set Kulit Cantik secara konsisten, saya dah rasa perubahan yang sangat positif.Kawan pun ramai yang tegur.

"Mas, kulit kau nampak glowing la.Ko makan apa ek?"
"Lain betul Mas sekarang ni.Tak sama macam kat UM dulu."

Alhamdulillah, saya sangat gembira dengan perubahan yang berlaku sekarang.

Anda juga boleh order sendiri untuk mendapatkan SET CANTIK Shaklee, sila klik link dibawah;


Untuk mendapatkan Produk Shaklee,sila hubungi
MAS NEZA
SMS/Whatsapp : 016-607 3849
E-mail : masneza223@gmail.com

No comments:

Post a Comment