Saturday, May 31, 2014

[TESTIMONI] Vivix Shaklee Untuk Pesakit Diabetes

Hari ini saya ingin kongsikan Testimoni Vivix Shaklee.Testimoni Vivix ini daripada ayah saya.Ayah saya menghidap diabetes ataupun kencing manis lalu, saya berikan Vivix Shaklee kepada ayah.


Ayah saya berusia 55 tahun, masih bekerja.Latar belakang keluarga sememangnya 80% menghidap diabetes. Justeru, tidak hairanlah jika ayah turut menghidap penyakit ini. Namun, takkan saya nak biarkan ayah saya begitu sahaja? Takkan saya nak tengok dia sakit macam tu je.

Jadi, saya pun mengambil keputusan untuk memberikan Vivix Shaklee pada ayah.Sebelum ini, saya memang dah banyak tengok testimoni Vivix ni dalam internet.Since, saya ialah pengedar Shaklee, so saya mestilah tahu mengenai Vivix ni.Jadi saya belilah sebotol Vivix untuk ayah.

Kandungan gula dalam darah ayah saya pada asalnya ialah 25, namun setelah menambil Vivix secara konsisten, kini darahnya telah turun ke 9.Tak sampai sebulan lagi ayah minum Vivix.Ubat doktor tetap ayah ambil, dan ditambah dengan supplemen.Saya jarakkan masa pengambilan (dah beritahu ayah siap-siap).

Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah.Selagi kita berikhtiar pasti Allah akan makbulkan permintaan kita.Saya sangat percaya dan yakin pada kekuasaan Allah.

Berkat usaha dengan mengamalkan Vivix secara konsisten, bacaan gula dalam darah ayah kini menurun.Nantikan keputusan dalam masa sebulan lagi.Berapakah bacaan gula dalam darahnya.

Untuk mendapat info lanjut tentang Vivix Shaklee, sila klik SINI.
Untuk mendapatkan Produk Shaklee,sila hubungi
MAS NEZA
SMS/Whatsapp : 016-607 3849
E-mail : masneza223@gmail.com

No comments:

Post a Comment