Saturday, May 31, 2014

[TESTIMONI] Hand Dish Wash Concentrate Shaklee

Saya telah menggunakan Hand Dish Wash Concentrate selama 2 bulan.Hand Dish Wash Concentrate ialah pencuci pinggan mangkuk Shaklee yang 100% semulajadi.

Keistimewaan Hand Dish Wash Concentrate berbanding pencuci pinggan yang lain ialah;


* Sesetengah pencuci pinggan mangkuk mengandungi surfaktan yang berasaskan petroleum dan bahan pencucui seperti Diethanolamine dan sodium dedecylbenzensulfonate.
Kedu-dua bahan tersebut boleh merengsakan kulit dan mata.

* Dish Wash Concentrate ternyata tidak mengandungi 2 bahan tersebut


Testimoni diri sendiri setelah mengamalkan Dish Wash Concentrate

Kulit saya agak sensitif pada sabun pencuci.Tapi sejak saya gunakan Hand Dish Wash Concentrate Shaklee, tangan saya yang dahulunya mudah mengelupas, kini tidak lagi.Haa, apakah?

Kedua, sinki saya sentiasa berkilat walaupun saya tak sental sinki tersebut.Hand Dish Wash Concentrate menyebabkan sinki saya bersih secara automatik.


Ketiga, Hand Dish Wash Concentrate tahan lama.Ahli keluarga saya seramai 6 orang.Boleh bayangkan berapa banyak pinggan, cawan, mangkuk, kualai yang perlu dibasuh setiap hari? Tapi ternyata pencuci pinggan yang sebelum ini cepat habis.Tapi, setelah saya gunakan Hand Dish Wash Concentrate, ia bertahan selama 2 bulan.JIMAT kan?


Untuk mendapatkan Produk Shaklee,sila hubungi
MAS NEZA
SMS/Whatsapp : 016-607 3849
E-mail : masneza223@gmail.com

No comments:

Post a Comment