Monday, July 1, 2013

VITAMIN SHAKLEE UNTUK KECANTIKAN DAN KEREMAJAAN KULIT


Ramadhan dah tiba..selepas itu pula, Syawal..Kita raya lah!!!Cakap pasal raya, baju baru, kasut baru, rumah cat baru, kulit wajah anda mcm mana? Mesti nak Nampak ‘baru’ jugak kan? Nak raya ni, mesti semua nak nampak cantik, gorgeous,cun melecun kan..haaa, jom makan vitamin Shaklee.Ok, pada entri kali ini saya akan menerangkan kebaikan + khasiat + testimony bagi Set Kecantikan Kulit Shaklee.
Set Kecantikan Kulit ini terdiri daripada
-          Energising soy Protein (ESP)
-          Vitamin C
-          Vitamin E

       Jadi, apakah khasiat disebalik ketiga-tiga vitamin hebat Shaklee ni?


a)      Energizing Soy Protein (ESP)


Ö Awet muda – asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

Ö Kulit remaja – meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepatkan sembuhan luka serta mengurangkan kesan parut dan mencerahkan kulit wajah.

Ö Membaiki pigmentasi – membaiki masalah beruban, rambut gugur, membaiki masalah pigmnetasi pada kulit, kedutan dan kesan tua.

b)      VITAMIN C

Ö Membentuk kolagen – Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ia mampu mengurangkan kedutan dan menghalang otot drpd menjadi lembik.

Ö Mencantikkan kulit –membantu untuk mendapatkan kulit lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen.Pigmen adalah penyebab utama terhasilnya jeragat.

Ö meningkatkan system imun – bagi yang menhadapi masalah allergi, vitamin C sangat disarankan pengambilannya kerana mengukuhkan system imun dan mengurangkan symptom selesema dan allergi.

c)       VITAMIN E

Ö Anti penuaan- 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ia mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka.

Ö Membaiki parut – membaiki bengak dan kesan jerawat. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.(anda hanya perlu picit kapsul vitamin E untuk mengeluarkan cecair di dalamnya kemudian, sapukan pada wajah)

Ö Anti-oksidan yang kuat – pengambilan vitamin E setiap hari dapat melawan kanser, mengukuhkan system imun, menghalang pertumbuhan tumor dan membaiki masalah katarak dan penglihatan mata.

TESTIMONI SET KECANTIKAN KULIT SHAKLEE



                CARA PENGAMBILAN:
1)      ESP : ambil 1 sudu (bancuh dengan 200 ml air, boleh campur dengan milo dll) minum setiap pagi, selepas mkan pagi (Brunch), dan ketika minum petang.
2)      VITAMIN C : ambil 1 biji selepas sarapan
3)      VITAMIN E : ambil 1 biji sebelum tidur

# saranan pengambilan 3 liter air setiap hari (8-10 gelas air)

                CARA PENGAMBILAN KETIKA BERPUASA:



Untuk tempahan;
PM Facebook : Mas Neza Omar

Whatsapp : 016-607 3849

No comments:

Post a Comment