Wednesday, October 1, 2014

Kenapa Saya Suka Set Cantik Shaklee?

Anda penggemar Set Cantik Shaklee? Atau anda belum menggunakannya cuma telah mendengar tentang kebaikan set ini.Set Cantik ini sememangnya set kegemaran saya.Set ini berjaya menambat hati saya sehingga saya join Shaklee tanpa rasa ragu-ragu.Wah, apa yang Set Cantik ini telah lakukan pada saya?
Gambar terkini.Saya bertudung merah
Pada awalnya, saya hanya mengambil Set Cantik bajet iaitu VITAMIN C DAN VITAMIN E.Almaklumlah, tak pernah cuba lagi.Takut tak berkesan(banyak sangat takut).Alih-alih,bila saya cuba,ramai yang cakap muka saya nampak lain sangat berbanding dahulu kala.Masa dulu-dulu, kulit saya memang bermasalah.Jerawat mudah naik, bila stress je,mula lah melambak naik.Lagi satu bila period,oh berlumba-lumba jerawat tu muncul.
Set Cantik Bajet (Vit Cdan Vit E)
Tapi, bila saya cuba Set Cantik bujet --> VITAMIN C DAN VITAMIN E Shaklee, alhamdulillah,it works! Jerawat dah makin kurang, kulit makin glowing(kata kawan saya). Masuk bulan seterusnya, saya upgrade Set Cantik ni, saya ambil Set Cantik Fullset --> ESP,VITAMIN E,VITAMIN C, B-COMPLEX (ada 4 supplemen). Owh time ni memang syoklah. Saya dapat pakej 2 in 1.Kenapa dapat pakej 2 in 1? Kulit ok, dalam masa yang sama saya dapat berdiet.Eh, kenapa diet pulak? Haa, ini disebabkan ESP memberikan rasa kenyang yang tahan lama.So, waktu breakfast, saya tak payah ambil nasi lemak,kuih-muih yang manis.Cukup minum ESP.Rendah kalori!
Set Cantik Fullset (ESP,Vit C,Vit E dan B Complex)
Minum ESP waktu breakfast, kenyang
Dan sekarang pula, saya upgrade lagi Set Cantik saya.Saya sertakan dengan VIVIX.Kenapa saya pilih VIVIX? Hal ini kerana, VIVIX kaya dengan anti-oksidan.Nak awet muda lah katakan.Kenalah mula dari sekarang.Takkan umur dah 40 lebih baru nak start consume.Dari awallah kena jaga kan.Hehe.
Vivix
Rasa VIVIX ni memang sangat sedap.Rasa masam-masam anggur, bau pun sedap.Boleh minum macam tu je atau bancuh dengan air kosong.Bila saya minum VIVIX, saya rasa kulit saya makin tegang,pori-pori kat kulit ni makin mengecil.Bekas-bekas jerawat dan pudar.Kesimpulannya, memang best lah!
Vivix dicampur dengan air kosong
Antara sebab lain saya gemarkan Set Cantik Shaklee ialah;

SELAMAT
Shaklee merupakan syarikat yang sanggup mengeluarkan belanja sebanyak 500 000USD setipa tahun untuk tujuan R&D(penyelidikan).Rasa-rasa ada tak syarikat yang buat macam ni? So, tak payah was-was sebab produk Shaklee memang sangat strong.

HALAL
Produk Shaklee diperakui HALAL oleh ISA (Islamic Services of America), satu badan Islam di Amerika.Dan ISA ialah badan yang diperakui status HALAL oleh JAKIM.Sila klik link sini untuk melihat di website JAKIM --> JAKIM 

MESRA ALAM
Produk Shaklee menggunakan 100% bahan semulajadi tanpa sebarang campuran bahan kimia yang berbahaya.Jadi,apa nak takut kan?

JIMAT
Kebanyakan supplemen dalam set cantik ni tahan lama.
ESP-tahan 2 bulan
Vit E-tahan 4 bulan
Vit C-tahan 6 bulan
B-complex-tahan 4 bulan
Vivix-tahan 2 bulan
Ha,JIMAT kan? Berbaloi-baloi.

Kesimpulannya, Set Cantik Shaklee ni memang sangat best dan RUGI jika anda tidak mencuba.

Lagi TESTIMONI, sila klik SINI ---> TESTIMONI SET CANTIK SHAKLEE

Untuk mendapatkan Produk Shaklee atau pertanyaan lanjut,sila hubungi
MAS NEZA
SMS/Whatsapp : 016-607 3849
E-mail : masneza223@gmail.com

No comments:

Post a Comment