Friday, October 31, 2014

Apa perbezaan Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee dengan soya lain?

Apakah perbezaan ESP Shaklee berbanding soya yang terdapat dipasaran? Kenapa perlu minum ESP (Energizing Soy Protein)? Kenapa tak minum air kotak soya yang murah kat pasaran tu? Apa perbezaan ESP dengan air soya yang lain?


Tahukah anda, Energizing Soy Protein dibuat daripada soya bukan GMO (non-GMO soy), non-Genetically Modified Organism. Apa itu GMO? GMO ialah makanan yang ditukar kandungan genetiknya bagi tujuan tertentu. Namun, JANGAN RISAU.ESP dibuat daripada soya bukan GMO, justeru ianya asli dan 100% tulen. Antara keburukan GMO ialah ia boleh mendatangkan allergi kepada seseorang. Justeru, ESP tidak dibuat daripada soya non-GMO.Oleh itu, jangan was-was untuk mengambil ESP dalam diet seharian.

Selain itu, ESP mengandungi indeks glisemik yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai kepada penghidap kencing manis.Jadi bagi yang menghidap kencing manis, jangan ragu-ragu untuk minum ESP.Ia membantu menurunkan paras gula dalam darah serta menstabilkan hormon dalam badan.

Di samping itu, satu hidangan Energizing Soy Protein ini bersamaan dengan 2X daging, 4X telur, 12X susu rendah lemak. TIADA KOLESTEROL, TIADA ASID URIK dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

Energizing Soy Protein juga sesuai diminum oleh kanak-kanak 13 tahun ke atas, mahupun lelaki dan wanita.ESP juga sangat disyorkan untuk :

-mencantikkan kulit

-ibu hamil/bersalin/meyusukan bayi
-gastrik
-meningkatkan tenaga dan memori

-membaiki masalah rambut gugur,mencegah insomnia,migrain

Untuk melihat MANFAAT DAN TESTIMONI lain dalam ESP (Energizing Soy Protein), sila klik -->  SINI.

Terbaru! Kini anda boleh membuat order secara online (esell) tanpa perlu menghubungi saya. Klik link di bawah.



Tak tahu menggunakan esell? Klik --> SINI

Untuk mendapatkan Produk Shaklee atau pertanyaan lanjut,sila hubungi
MAS NEZA
SMS/Whatsapp : 016-607 3849
E-mail : masneza223@gmail.com

No comments:

Post a Comment