Wednesday, April 2, 2014

Testimoni Set Resdung Shaklee : Merawat masalah resdung


Mengalami masalah resdung?
Saya juga mengalaminya.
Justeru saya mengambil SET RESDUNG shaklee yang terdiri daripada
  • ALFALFA COMPLEX
  • VITAMIN C
  • B-COMPLEX


Alhamdulillah, saya dapat merasai perubahan seawal 5 hari.
Saya tak mudah bersin di waktu pagi.
Apa yang saya suka lagi tentang SET RESDUNG shaklee ni, kerana ia boleh digunakan pada tempah masa yang lama.Maksud saya,tak payah tiap-tiap bulan kena beli.JIMAT kan?

Alfalfa Complex(small size) mengandungi 330 tablet.Tahan sehingga 2-3 bulan.
S.R Vitamin C mengandungi 180 tablet.Tahan sehingga 6 bulan.
B-Complex mengandungi 120 tablet.Tahan sehingga 4 bulan.

Berbaloi ke tak guna supplemen Shaklee ni?
tentulah sangat BERBALOI kan..

Ok, saya kongsikan TESTIMONI Set Resdung di bawah ini daripada salah seorang pengguna.




Untuk mendapatkan Set Resdung dan maklumat lanjut, sila hubungi
MAS NEZA
016-607 3849
(SMS/Call/Whatsapp)

No comments:

Post a Comment