Sunday, February 22, 2015

Pengedar Shaklee Paling Best di Rembau Negeri Sembilan

Anda berada di Rembau dan ingin mendapatkan produk Shaklee? Jangan risau, saya merupakan seorang pengedar paling best di sekitar kawasan anda iaitu, Mas Neza.Anda hanya perlu mengubungi saya di talian 016-607 3849 (SMS/WhatsApp).

MAS NEZA : 016-607 3849


Antara perkidmatan yang anda akan dapat apabila berurusan dengan saya ialah;
  • penghantaran terus ke pintu rumah (COD) dalam masa 3 hari bekerja sekitar Rembau.
  • konsultasi secara percuma.
  • pembelian secara online dan akan dihantar melalui Gdex atau City Link
  • Bimbingan untuk MENJANA PENDAPATAN (jika ingin menjadi ahli Shaklee)
Wow, menarik kan? Jadi kepada semua warga Rembau Negeri Sembilan, jangan ragu-ragu,terus dapatkan produk Shaklee yang terhangat di pasaran ini daripada saya,MAS NEZA.Hubungi saya di talian yang tertera seperti di bawah.

SMS/Call/Whatsapp : 016-607 3849

No comments:

Post a Comment