Friday, February 27, 2015

5 Sebab Kenapa Perlu Minum Performance Drink Shaklee Ketika Musim Panas

Malaysia kini mengalami peningkatan suhu yang agak tinggi.Cuaca panas terik setiap hari mengakibatkan badan kita cepat letih.Apa yang Performance Drink Shaklee boleh lakukan ketika musim panas sedang melanda? Kenapa perlu minum Performance Drink?

Performance Drink Shaklee adalah minuman isotonik yang berperisa oren.Sangat enak dan boleh dinikmati pada bila-bila masa.Tak kisah samada nak bancuh dengan ais atau suam.Tapi, musim panas macam sekarang ni, dah tentu bancuh dengan ais paling sedap kan?

5 SEBAB KENAPA PERLU MINUM PERFORMANCE DRINK SHAKLEE KETIKA MUSIM PANAS

  • MENGGANTIKAN AIR yang hilang dari badan dengan cepat- musim panas ni, tekak cepat kering, badan juga mudah kehilangan air.Justeru, dengan minum Performance Drink,air yang hilang dapat digantikan dengan segera.
  • MENGIMBANGI & MEMBEKALKAN ELEKTROLIT dalam tubuh- Ia kaya dengan potassium kalsium,sodium,phosphorus, magnesium dan chloride.
  • MENCEGAH PENYAHIDRATAN -mengelakkan haus (sangat disyorkan minum ketika bersahur)
  • MELEMBAPKAN KULIT dan kelihatan MUDA
  • MENINGKATKAN DAYA KETAHANAN badan -ketika cuaca panas sebegini, kita mudah diserang batuk,selesema dan demam.Pengambilan Performance Drink setiap hari, membantu meningkatkan ketahanan badan dari diserang penyakit.


Oleh itu, tunggu apa lagi? Mari dapatkan Performance Drink dengan segera hanya daripada saya.
Info lanjut mengenai Performance Drink, sila klik --> Performance Drink,minuman elekrolit terhebat.

Untuk mendapatkan Produk Shaklee,sila hubungi

MAS NEZA
SMS/Whatsapp : 016-607 3849
E-mail : masneza223@gmail.com

No comments:

Post a Comment