Tuesday, September 16, 2014

Vita-Lea multivitamin terbaik untuk warga emas

Warga emas sering dikaitkan dengan pelbagai jenis penyakit.Antaranya ialah kencing manis,darah tinggi, Alzheimer,sakit lutut, sakit sendi dan banyak lagi.Mengapakah saya mengesyorkan pengambilan Vita-Lea? 

Ini adalah kerana vita-lea mengandungi 12 vitamin dan 9 mineral penting yang lengkap untuk tubuh. Selain itu, vita-lea berperanan melengkapkan segala nutrien yang kurang serta membantu penyerapan zat daripada makanan.
1 botol Vita-Lea mengandungi 120 tablet.Tahan selama 4 bulan
Di samping itu, Vita-Lea juga membantu meningkatkan kecerdasan minda dan sistem imuniti badan.Warga tua sering dikaitkan dengan masalah lupa,nyanyuk atau Alzheimer.Maka, pengambilan Vita-Lea amatlah bersesuaian dengan masalah daya ingatan mereka.

Vita-Lea Shaklee juga memberikan tenaga segera kepada badan.Seperti yang sedia maklum,warga tua sering mengalami masalah keletihan.Buat kerja sedikit dah cepat penat.Justeru, pengambilan Vita-Lea setiap hari,inshaaAllah membantu mereka meningkatkan tenaga.


Tunggu apa lagi? Cepat dapatkan Vita-Lea Shaklee daripada saya.Berikan yang TERBAIK untuk ibu bapa/mertua/nenek/datuk anda.Kasihi warga emas, hidup jadi lebih bermakna~

#TIDAK BOLEH DIAMBIL OLEH PESAKIT THALESEMIA


Untuk mendapatkan Produk Shaklee atau pertanyaan lanjut,sila hubungi
MAS NEZA
SMS/Whatsapp : 016-607 3849
E-mail : masneza223@gmail.com

No comments:

Post a Comment