Friday, June 13, 2014

[TESTIMONI] Vitamin E Shaklee yang super duper MANTOP

Vitamin E Shaklee memang super duper BEST.Terutamanya untuk kulit.Tapi, Vitamin E Shaklee bukan hanya berfungsi untuk mencantiikan tekstur kulit atau awet muda, ada banyak lagi manfaat Vitamin E Shaklee ini.Antara manfaat lain Vitamin E Shaklee ialah;




  • Melindungi jantung : pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung sihat melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid, meningkatkan kolesterol HDL(kolesterol baik),mengurangkan tekanan darah, menghalang platelet darah melekat kedinding arteri, halang penyakit jantung.

  • Mempertingkatkan kemampuan reproduktif : Kajian pada tahun 1924, mendapati vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif.Para lelaki yang mengambil 600IU-800IU mampumeningkatkan kiraan sperma mereka.

  • Anti-Penuaan : pengambilan 1 kapsul Vitamin E setiap hari mampu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus,parut, akne (jerawat) dan bintik penuaan.Ia juga mampumemulihkan tekstur kulit dan ton muka, otot, dada dan peha.

  • Anti-oksidan yang kuat : berkesan membantu melawan kanser,mengukuhkan sistem imun,menghalang dan melambatkan pertumbuhan tumor juga membantu membaiki masalah katarak mata.
  • Meningkatkan tenaga : meningkatkan tenaga seksual dan membekalkan lebih oksigen

  • Memperbaiki arthritis : meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran haid,merawat bahu kejang, pening, buasir,sakit sendi.

  • Memperbaiki parut : memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.

#Tidak sesuai diambil oleh ibu hamil

Ayuh kita lihat TESTIMONI VITAMIN E yang super duper BEST ini dan sudah tentu TERLAJAK LARIS dipasaran.


[Gambar pertama].Vitamin E bukan hanya boleh dimakan, ia juga boleh dibaut sebagai masker.Hasilnya sudah tentu,sangat mengujakan.


[Gambar kedua] Pengguna mengamalkan vitamin E Shaklee secara konsisten dan turut membuat masker Vitamin E untuk disapu pada kulit wajahnya.Hasilnya, sudah tentu kebabom kan? Jerawat semakin menyusut, kulit makin licin dan cerah.

TERBARU! Kini anda boleh membuat pesanan sendiri secara online.Sila klik link dibawah untuk membuat pesanan.


Untuk mendapatkan Produk Shaklee,sila hubungi
MAS NEZA
SMS/Whatsapp : 016-607 3849
E-mail : masneza223@gmail.com

No comments:

Post a Comment