Monday, June 30, 2014

Set Mighty 3 Gems dan Vivix~ Pelengkap Sahur dan Berbuka

Ahlan wasahlan Ya Ramadhan, selamat datang bulan Ramadhan.Selamat menjalani ibadah puasa.Dah cuba Set Mighty 3 Gems? Apa kelebihan Set Mighty 3 Gems? Kenapa perlu ambil Mighty 3 Gems ini ketika berpuasa di bulan Ramadhan?


Set Mighty 3 Gems merupakan set terlaris di bulan Ramadhan


Saya sekeluarga memang mengamalkan supplemen Shaklee untuk BOOST ENERGY. Kami juga add on VIVIX sebagai minuman pembekal tenaga.Gabungan kesemua set ini sangat tip top.

Klik dibawah untuk mendapatkan maklumat, khasiat dan keistimewaan Set Mighty 3 Gems dan Vivix.




Vivix Shaklee
Apa perubahan yang saya alami setelah mengambil set ini:

  • BADAN SENTIASA CERGAS.Saya ni cikgu, kena naik turun tangga pergi kelas, pejabat.Alhamdulillah, saya tak cepat penat setelah mengamalkan set ini.
  • TAK CEPAT HAUS.Ni memang sangat best lah.Dengan keadaan cuaca yang panas sekarang ni, tekak pun mulalah cepat haus kan? Tapi alhamdulillah, masalah itu saya dapat atasi setelah bersahur dengan set ini.
  • TAK MENGANTOK.Menguap sana, menguap sini.No,No,No.Saya tak mengantok di tengahari ye.Otak cergas dan ligat bekerja walaupun sedang berpuasa.
  • SOLAT TERAWIKH tanpa rasa sakit sendi.Sebelum ni, jika solat, selalunya ada bunyi letup-letup pada kaki saya,tapi alhamdulillah, sekarang ni dah kurang. Mak ayah saya pun merasainya.Seronoklah, semakin selesa dan bertenaga untuk melakukan ibadah.
Bagaimana dengan puasa anda? Jika anda rasa
  • Lemau
  • Cepat penat
  • Hilang fokus ketika kerja/belajar
  • Cepat mengantok
Anda amatlah disarankan untuk mengambil set ini.
Dapatkan hanya daripada saya, pengedar sah Shaklee anda.

TERBARU! Kini anda boleh membuat pesanan sendiri secara online.Anda hanya perlu klik link dibawah untuk membuat pesanan.


Untuk mendapatkan Produk Shaklee,sila hubungi
MAS NEZA
SMS/Whatsapp : 016-607 3849
E-mail : masneza223@gmail.com

No comments:

Post a Comment