Wednesday, October 2, 2013

PROMOSI BULAN OKTOBER! Shaklee Collagen Powder


Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

Untuk Collagen yang terbaik dan eksklusif ini, harganya bukanlah mahal pun kerana jika nak dibandingkan dengan kos rawatan kulit di pusat2 kecantikan yang menggunakan krim atau suntikan kolagen, sememangnya ia harga yang murah dan berbaloi sangat-sangat !! Tambahan pula anda hanya perlu minum dengan minuman kegemaran anda setiap hari....tak perlulah mengeluarkan pula duit minyak untuk mengunjungi pusat kecantikan, tak perlu cucuk-cucuk, tak perlu sakit untuk cantikkan kulit okay !

So, in conclusion, Collagen Shaklee ni sangat BERBEZA dengan Collagen lain yang terdapat di pasaran kerana KUANTITI kolagen yang terdapat dalam SCP (Shaklee Collagen Powder) adalah SANGAT TINGGI berbanding produk-produk lain.


Ada lagi tawaran menarik untuk bulan ini, jika anda beli 3 kotak Shaklee Collagen Powder, anda layak untuk menjadi AHLI SHAKLEE SECARA PERCUMA!!!!
Tunggu apa lagi? Jom dapatkan Collagen Shaklee daripada saya SEKARANG dengan harga yang TAK MAMPU DITOLAK.

Harga asal bagi sekotak ialah RM 298 tapi nak tahu harga promosi bulan ini? PM saya segera
ATAU
SMS : 019-684 3847
Whatsapp: 016-607 3849

No comments:

Post a Comment