Sunday, August 11, 2013

Shaklee ada Kesan Sampingan?

Banyak Customer bertanya kepada saya adakah Shaklee mempunyai KESAN SAMPINGAN dan ada juga diantaranya yang bertanya, adakah saya mengalami demam/selesema ini disebabkan oleh pengambilan Shaklee. Oklah, bagi menjawab segala permasalahan dalam pemikiran anda, saya senaraikan apakah antara simptom yang anda akan alami (BUKAN SEMUA) ketika consume Shaklee pada kali pertama. Saya juga mengalami simptom seperti berikut tapi alhamdulillah, pada peringkat awal shaja.Lepas tu, sihat walafiat, segar-bugar jadinya. Sebenarnya ia bukanlah kesan sampingan tetapi ia dinamakan, HEALING CRISIS.



1. “Kencing saya berwarna kuning dan keruh apabila mengambil vitamin Shaklee”
Normal. Pengambilan vitamin yang mengandungi vitamin B akan merubah warna air kencing kerana kandungan komponen vitamin B (larut air) yang dikeluarkan melalui air kencing.

2. “Kepala saya jadi pening selepas mengambil Shaklee”
Normal. Healing crisis kerana kekurangan air dalam badan. Tingkatkan kuantiti air (paling kurang 3L sehari).

3. “Susu saya jadi kuning/kehijauan selepas ambil Shaklee”
Normal. Kuning disebabkan vitamin B, hijau kerana kandungan klorofil dalam alfalfa.

4. “Saya jadi lawas pulak lepas ambil Shaklee”
Normal. Alfalfa juga bertindak sebagai pelawas.

5. “Saya demam lepas ambil Shaklee. Tapi suami saya dah 3 hari demam”
Mungkin berjangkit demam husband/memang dah nak demam.

6. “Period saya datang selepas ambil Shaklee”
Mungkin dah sampai masanya untuk period.

7. “Badan saya makin lesu lepas ambil Shaklee”
Normal. healing crisis. Banyakkan minum air.

8. “Anak saya kurang menyusu selepas ambil Shaklee”
Normal. Bayi cepat kenyang.

9. “Anak saya tidur lebih lama selepas saya ambil Shaklee”
Normal. Bila dah kenyang, tidurlah 

 (drpd master Lyna Noh)


Jadi, pada sesiapa yang terkena healing crisis atau proses penyembuhan ni jangan risau! Itu bukannya bermakna badan anda x serasi dengan Shaklee tapi badan anda sedang BERTINDAK BALAS DAN MEMBINA SISTEM IMUN SERTA DETOKS. Jadi apa yang anda perlu buat;


1) Minum air secukupnya(3-4 L sehari).Kalau biasa, 2 L, up kan jadi 3/4L

2) Bersabar, jangan nak terus menyalahkan pengedar cakap Shaklee x berkesan/x serasi/badan sakit-sakit.
3) Berdoa pada Allah semoga anda cepat sembuh drpd healing crisis dan SUPPLEMEN tu dapat diserap dalam badan dengan lancar and then, segala HASRAT/TUJUAN(nak kurus, kulit cantik, berpantang) anda menggunakan supplemen itu tercapai.

Saya mendoakan agar anda semua akan mendapat kebaikan drpd setiap penggunaan produk shaklee yang terhebat ini!




Sebarang pertanyaan,
SMS/Whatsapp : 016-607 3894

No comments:

Post a Comment