Tuesday, May 21, 2013

UBAH PENAMPILAN ANDA DENGAN SET KECANTIKAN KULIT SHAKLEE

Anda mengalami masalah kulit muka? Kulit muka berjerawat, berminyak,tompok-tompok hitam,bekas jerawat atau jeragat. Pasti malu kan sebab kulit muka anda mempunyai cacat cela.Ada segelintir yang sanggup berhabis banyak duit semata-mat untuk membeli atan mekap yang mahal (kononnya boleh menutup cacat cela pada wajah). Apa kata anda rawat masalahkulit anda dari dalam, bukan cantik kat luar je.Lepas tanggalkan makeup,muka mcm huuu..

Shaklee menawarkan Set Kecantikan Kulit dan Wajah yang terbukti berkesan.Ramai yang telah menggunakannya dan hasilnya amat  positif.Set ini terdiri daripada;
       1) ESP Soy Protein
       2) Vit -E
       3) Vit -C
Add caption
     +  
       


Gambar di atas adalah testimoni daripada pengguna Set Kecantikan Kulit Shaklee. Pengguna ini hanya mengambil masa 2-3 minggu sahaja untuk melihat keberkesanan produk ini. Beliau mengalami masalah jerawat. Di samping memakan supplemen shaklee, beliau juga mencuba membuat masker berasaskan Set ini.Caranya mudah sahaja.

1) Anda hanya perlu campurkan ESP Soy Protein bersama-sama dengan 1 biji Vit- E.Bancuh menggunakan air biasa.
2) Kemudian,sapukan pada wajah anda. Biarkan sehingga masker tersebut kering ke wajah (anggaran 30 min)
3) Lakukan setiap malam,insya Allah pasti membuahkan hasil.

Bagi yang hendak mendapatkan hasil dalammasa yang amat singkat, anda digalakkan untuk makan dan dalam masa yang sama mencuba masker ini (2 in 1). Saya yakin, anda pasti teruja dengan keberkesanannya dalam masa yang amat singkat!

Cara pengambilan supplemen ini adalah;
1) ESP Soy Protein - ambil 1 scoop ketika pagi, 1 scoop ketika minum pagi (10-11) dan 1 scoop ketika minum petang (4 ptg). Bancuh dengan air biasa (200 ml)

2) Vitamin -E - ambil 1 biji sehari sebelum tidur

3) Vitamin C- ambil 1 biji selepas sarapan

Set masker Shaklee



Untuk pertanyaan lanjut, hubungi saya
Call/SMS : 019-6843847
facebook : Mas NeZa Omar

No comments:

Post a Comment