Sunday, May 12, 2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera.Pertama kali saya membuat sesebuah blog. Blog ini adalah sebagai medan perkongsian ilmu disamping penjualan produk-produk kesihatan dan kecantikan.

Dunia semakin maju, manusia juga semakin sibuk dengan bermacam-macam hal dan pengurusan.Namu, kita seharusnya mementingkan juga kesihatan disamping menjana pendapatan seharian.

Menerusi blog ini, saya akan kongsikan kepada kalian semua tentang produk-produk kesihatan dan kecantikan Shaklee.Jika anda berminat, anda boleh terus menghubungi saya di talian 019-6843847 atau menerusi e-mail saya, masneza223@gmail.com atau anda boleh melayari facebook saya, Mas NeZa Omar untuk mengetahi maklumat lanjut mengenai produk-produk tersebut.


Akhir kata, 'Kesihatan adalah kuci kejayaan dan kebahagiaan'

No comments:

Post a Comment