Friday, October 16, 2015

Food Review : Nasi Arab Damsyik Paroi Negeri Sembilan

Pada Sabtu yang lepas, saya sekeluarga telah pergi ke sebuah restoran nasi Arab yang terletak di Paroi,Negeri Sembilan.Nasi Arab Damsyik.Restoran ini quiet famous juga dan ramai juga yang telah berkunjung ke restoran ini.Sekali sekala menjami selera takpalah kan.Kita lupakan diet buat seketika.Hikhik.



Restoran ini terletak berhampiran dengan Pusat Dakwah Islamiah Paroi.Susah tak nak parking? Tak susah dan tak payah bayar pun untuk parking.

Kami sampai dalam pukul 2 petang.Memang sesuai sangatlah nak lunch. Sampai je, kami terus order set Salasa (3) Kambing dan Set Wahid (1) Ayam. Harga ada naik sikitlah sebab GST dan harga yang dipamerkan adalah termasuk GST (6%) tu.


Untuk set Salasa (3) Kambing, ia dihidangkan dalam dulang. Manakala set Wahid (1) Ayam, dihidangkan dalam pinggan biasa.
Set Wahid (1) Ayam
Portion memang banyak.Ayam sangat besar.Sebab potong 4.Selain itu, turut dihidangkan sayuran seperti timun,tomato, yogurt dan salsa (kuah blender tomato,cili).
Set Salasa (3) Kambing

Air, kami order Syai(Teh bersama daun pudina).Satu jug.

Dah sampai je order, kami makan dengan lahapnya.Mana taknya, dah pukul 2 petang still tak lunch lagi.Memang berkeroncong lah perut.Hihihi.
Adik, ayah dan mak.Muka kekenyangan.hihihi

Dah termakan banyak kalori, apa lagi, kasi nyah lah semula dengan Slimming Set Shaklee.

Macam mana nak order  Slimming Set Shaklee? Whatsapp 016-607 3849.



No comments:

Post a Comment