Wednesday, April 8, 2015

Pengedar Shaklee Terunggul di Tampin, Negeri Sembilan

Sekiranya anda berada di Tampin, Negeri Sembilan dan mencari pengedar Shaklee berdekatan anda, saya ialah orang yang paling tepat untuk anda cari.

Anda hanya perlu menghubungi saya di talian 016-607 3849(SMS/Whatsapp).Sebagai pengedar Shaklee yang terunggul di Tampin, antara perkhidmatan yang saya akan tawarkan ialah;
  • penghantaran terus ke pintu rumah (COD) dalam masa 3 hari bekerja sekitar Tampin.
  • konsultasi secara percuma.
  • pembelian secara online dan akan dihantar melalui Gdex atau City Link
  • Bimbingan untuk MENJANA PENDAPATAN (jika ingin menjadi ahli Shaklee)
Hubungi saya : 016-607 3849

Antara produk Shaklee yang sangat terhangat di pasaran ialah (klik untuk info lanjut mengenai produk Shaklee)
Jadi, kepada semua warga Tampin Negeri Sembilan yang tercari-cari pengedar Shaklee berdekatan kawasan anda, sila hubungi saya di talian seperti yang tertera di bawah.Sihat,anggun,kacak dan jelita bersama produk semulajadi Shaklee.
 SMS/WhatsApp : 016-607 3849

No comments:

Post a Comment