Friday, August 8, 2014

[GEMPAR] Berjaya Hamil dengan GLA Complex Shaklee Setelah 4 Tahun Menunggu

Pengalaman berjaya hamil setelah mengamalkan GLA Complex Shaklee secara konsisten ini diceritakan oleh pengguna tersebut kepada saya.Setiap pasangan yang telah berkahwin pasti mahukan anak.Namun,kita hanya merancang,Allah yang menentukan.Setelah 4 tahun, kak Ira menunggu, akhirnya usahanya diperkenankan Allah.


Kak Ira, seperti pasangan lain telah mendirikan rumah tangga sekitar 2009.Apa yang menyedihkan, beliau disahkan mempunyai fibroid dan terpaksa menjalani pembedahan di Kota Bharu.Beliau dinasihatkan oleh doktor untuk mendapat rehat yang secukupnya.Pada tahun 2010, tiada berita yang menggembirakan.Beliau tidak berjaya hamil.Beliau telah disarankan mengambil ubat subur oleh doktor, iaitu Clomiphin.Namun,tetap juga tidak berhasil.
Kemudian, beliau sekali lagi diuji apabila baru mengetahui yang tiub disebelah kirinya tersumbat.Makin berkuranglah peluangnya untuk hamil.Doktor memberitahu,ikhtiar terakhir ialah IVF (In Vitro Fertlization), kerana IUI juga percentage untuk hamil rendah.

Sepanjang masa itu, period Kak Ira juga tidak teratur, justeru beliau mengambil GLA COMPLEX DAN ALFALFA untuk membetulkan masalah period yang dialaminya.Beliau juga telah mengambil seorang anak angkat iaitu,Irfhan.

Apa yang mengujakan,setelah beliau mengambil GLA COMPLEX DAN ALFALFA, dengan kuasa Allah, beliau disahkan hamil.Alhamdulillah, segala puji bagi Allah, Tuhan Semesta Alam.Beliau dan suami berasa amat gembira dengan berita ini.
Kak Ira kini bahagia dengan suami,anak angkatnya Irfhan dan anaknya yang akan dilahirkan tidak lama lagi.
Jadi, kepada yang mengalami masalah sukar hamil, period tidak teratur, anda amat disarankan untuk mengamalkan GLA COMPLEX Shaklee dan ALFALFA Shaklee (Set Kesuburan) sebagai ikhtiar anda untuk hamil.


GLA Complex mengandungi 60 kapsul
Alfalfa Complex terdapat dalam 2 saiz yang berlainan.
Small Size : 330 tablet
Large size : 700 tablet

Untuk melihat manfaat lain bagi GLA COMPLEX, sila klik
 -> SINI.

TERBARU! Anda kini boleh membeli GLA COMPLEX dan ALFALFA Shaklee secara online (esell) tanpa menghubungi saya.Sila klik link dibawah.

Tak tahu bagaimana menggunakan sistem online (esell), klik -> SINI.

Untuk mendapatkan Produk Shaklee atau pertanyaan lanjut,sila hubungi
MAS NEZA
SMS/Whatsapp : 016-607 3849
E-mail : masneza223@gmail.com

No comments:

Post a Comment