Wednesday, July 16, 2014

Pantas,Cekap dan Cepat,Pengedar Sah Shaklee Negeri Sembilan

Saya ialah pengedar sah Shaklee Negeri Sembilan di sekitar Kuala Pilah,Tampin, dan Rembau.Sekiranya anda ingin mendapatkan produk Shaklee dengan pantas, Cekap dan Cepat, hubungi saya (pengedar sah Shaklee Negeri Sembilan) di talian 016-6073849(SMS/Call/Whatsapp).Talian dibuka 24 jam.



Anda boleh mendapatkan pelbagai produk kesihatan Shaklee antaranya;


  • Set Kurus
  • Set Kulit Cantik
  • Set Kesuburan (Lelaki dan Wanita)
  • Set Kehamilan
  • Set Berpantang
  • Set Penyusuan
  • Set Resdung
  • Set Kanak-Kanak
  • Set Kesihatan Warga Tua
  • Set Kesihatan Dalaman Wanita
  • Pencuci muka dan shampoo (Nutriwhite& Enfuselle Skin Care,Pro Sante Hair Care)
  • Set Penjagaan Kebersihan Rumah (Get Clean)
Sekiranya anda ingin menjadi sebahagian daripada ahli Shaklee, anda juga boleh menghubungi saya di talian yang sama.Saya akan memberikan bimbingan eksklusif kepada anda.From zero to hero!





Untuk respon yang Pantas,Cekap dan Cepat, hubungi saya Pengedar Sah Shaklee Negeri Sembilan.
MAS NEZA 016-607 3849

No comments:

Post a Comment