Thursday, March 20, 2014

GET CLEAN WATER Shaklee


Apa yang ada di dalam air anda?
Bahan kimia yang boleh memudaratkan kesihatan anda sebenarnya boleh hadir dalam air minuman keluarga.
Logam berat, pencemaran industry, racun perosak ini adalah antara bahan cemar berbahaya yang boleh memasuki bekalan air kita dan mempunyai potensi untuk mewujudkan cabaran kesihatan jangka panjang.
Menurut AS, agensi perlindungan alam sekitar, air yang kita minum adalah bertanggungjawab sehingga 20% daripada pendedahan plumbum pada manusia.


GET CLEAN WATER

-          Ia merupakan system penapisan (water-filtration pitcher) disahkan oleh persatuan kualiti air (WQA) untuk mengurangkan 99% plumbum, serta berpuluh-puluh bahan pencemar lain yang hadir dalam air anda dan mungkin berbahaya kepada kesihatan anda.
-          MULTIPATENTED GET CLEAN WATER menggunakan blok pepjal karbon untuk menapis dan membersihkan air anda.
-          Setiap penapis air bersih mengendalikan 80 gelen air.




PERBEZAAN SHAKLEE

SELAMAT
“Menyingkirkan kandungan plumbum” dan banyak bendasing lain GET CLEAN WATER ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung dalam air.
Ia juga diiktiraf oleh WQA.

MESRA ALAM
Memelihara alam sekitar, GET CLEAN WATER menggunakan system penuras jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama dimana ia dapat mengurangkan timbunan sisa.Setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.

HANDAL
GET CLEAN WATER menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana 2X lebih banyak berbanding jenama lain.

PILIHAN BIJAK
Menjimatkan kos rakyat Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol.Dengan hanya beberapa sen seliter sahaja, GET CLEAN WATER dapat memberikan air yang bersih dan rasa yang enak.

Terdapat juga meter pada GET CLEAN WATER untuk menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut.


UNTUK MAKLUMAT LANJUT.
sila hubungi
MAS NEZA
016-607 3849
SMS/CALL/WHATSAPP

No comments:

Post a Comment