Wednesday, February 5, 2014

NUTRIFERON SHAKLEE

Gangguan alam sekitar dan pencemaran udara boleh menganggu keseimbangan system imunisasi tubuh. Produk-produk Shaklee dapat memberikan sokongan terhadap system imunisasi yang akan bertindak balas terhadap sebarang penyakit.



                       1 kotak Nutriferon mengandungi 30 batang/30 sticks
 

Nutriferon merupakan satu produk berpaten, campuran ekstrak tumbuhan bagi pengukuhan imun yang terbukti secara klinikal.Bila diambil secara harian dapat meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi tubuh badan anda yang merupakan pengaktif kritikal system imun.

~ Formula berpaten ekslusif yang menyediakan tahap tertinggi bagi perlindungan imun harian kita.

~ Nutriferon merupakan satu-satunya supplemen yang dicipta oleh penemu interferon- Dr.Yasuhiko Kojima selepas lebih drpd 40 tahun penyelidikan.

~ Nutriferon mengandungi MACH, satu campuran interferon yang meransang esktrak tumbuhan (500mg) yang telah dipatenkan.Campuran propietari ekstrak tumbuhan semulajadi ini berasal daripada biji labu, bunga safflower, benih platango dan kuntuman bunga Japanese Honeysuckle yang telah terbukti secara klinikal dapat menyokong dan meransang proses gerak balas imun semulajadi pada tahap selular.

~ Terbukti dengan 4 kajian klinikal terhadap manusia.

7 KHASIAT NUTRIFERON Shaklee

1) Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari

2) Melindungi daripada influenza


3) Melawan kanser dan tumor
4) Mengurangkan stress dan kelesuan


5) Melambatkan penuaan

6) Meredakan selesema, allergi, resdung
7) Mengurangkan serangan asthma





Maklumat lanjut dan mendapatkan NUTRIFERON
hubungi
MAS NEZA
016-607 3849

No comments:

Post a Comment