Sunday, December 1, 2013

Herb-Lax Shaklee

Perut ialah 'rumah penyakit'.Maka, sangat penting untuk kita menjaga pemakan seharian untuk mengelakkan perut kita dihuni oleh pelabgai penyakit. Hari ini saya nak share tentang produk yang sangat bagus untuk mencuci usus iaitu, HERB-LAX.


Satu botol Herb-lax mengandungi 120 tablet. Berapa banyak kena makan setiap hari?
Sehari hanya perlu makan 3-4 biji sahaja.

Saya sendiri mengambil Herb -lax dan apabila saya makan Herb-lax, memang sangat lawas, rasa ringan je perut ni.Walaupun saya makan banyak (lagi-lagi weekend sebab ada banyak kenduri kahwin), saya TAK RISAU sebab dah tentu saya akan membuang segala tinggalan sisa-sisa takguna tu.Hihi.Best sangat.

Jadi, bagi yang mengalami masalah sembelit, Herb-Lax dapat membantu masalah anda.Yang penting, kena minum banyak air bagi melancarkan proses pencernaan dan penyerapan nutrien.

KENAPA PERLU CUCI USUS?

Ia perlu demi mengelakkan masalah pencernaan berlaku serta mengelakkan sistem peredaran darah dan sistem pertahanan badan terganggu.

Apa yang akan berlaku jika sistem pencernaan terganggu?

  • masalah kulit
  • gangguan pada buah pinggang
  • mulut dan nafas berbau
  • sesak dada
  • angin ahmar
  • muka nampak tua
  • kembung perut
  • daya imunisasi lemah.

Pengambilan HERB-LAX digalakkan bersama-sama dengan LECITHIN atau OMEGA GUARD.
Barulah mantop kesannya, terutama untuk tujuan penurunan berat badan dan mengawal paras kolesterol, darah tinggi.


RAMUAN DALAM HERB LAX SERTA FUNGSINYA


SIAPA YANG SESUAI AMBIL HERB-LAX?
  1. Lelaki dan wanita
  2. Mereka yang dalam proses pembuangan lemak
  3. Mereka yang ada masalah pencernaan.
  4. Mereka yang ingin menjaga kesihatan usus.
* Tidak disyorkan kepada ibu mengandung dan menyusukan bayi serta pesakit SLE.

Hubungi Mas Neza
Whatsapp : 016-607 3849


No comments:

Post a Comment