Wednesday, June 12, 2013

SET ASTHMA/RESDUNG/ ALLERGI Shaklee

Salam..Pada entri kali ini, saya akan menceritakan tentang kebaikan Set Asthma/resdung/allergi Shaklee.
Ok, anda smeua mesti sellau alami perkara-perkara ni kan;

- bersin tiap kali sejuk(especially amik wuduk untuk Solat Subuh)
-bersin tiap kali masak(bau cili/cabai)
-allergi pada makanan tertentu (seafood etc)
- asthma menyerang bila waktu sejuk @ waktu-waktu tertentu

Saya sendiri mengalami masalah allergi ini.Saya alah pada makanan laut iaitu kerang.Saya juga kerap bersin apabila waktu pagi dan ketika memasak.

Saya mula berkenalan dengan Shaklee apabila diperkenalkan oleh rakan seguru saya, Kak Nad.Pada asalnya saya mengambil Slimming Set iaitu Alfalfa dan Lecithin.Perubahan yang saya alami memang best.

1) Berat saya turun dan walaupun saya makan lebih drpd had (time pergi kenduri), berat badan saya masih kekal.

2) saya perasan yang masalah allergi saya makin kurang.Sebelum ni, kalau saya ambil wudu' dan mandi pagi, after that, mmg bersin bertalu-talu.Maklumlah, cikgu kene pergi sekolah awal.kene bgun awal pagi untuk bersiap.Sekolah saya tu plk jauh skit drpd rumah (about 30 minutes from my house), so terpaksalah saya mndi pagi seawal 5.30 pagi.Grr, sejuk apalagi bersin lah.

Tapi, lepas saya makan alfalfa, saya perasan masalah bersin saya ni makin berkurang.And now, saya masih consume untuk masalah bersin dan mengurangkan berat badan saya.

orait, kat bawah ni poster untuk Set resdung/allergi/asthma Shaklee



Khasiat Set Asthma/Resdung/Allergi Shaklee
============================

1) B-complex : Mengurangkan simptom asthma
2) Vitamin C: Meminimakan kesan histamine( bahan keradangan
dihasilkan oleh sel sebagai respon kepada debunga
atau allergen), menentang irritasi akibat pernafasan
memusnahkan virus selesema
3) Alfalfa : Detoksifikasi, anti-keradangan, merawat allergi,
resdung dan ekzema



Jadi, tunggu apa lagi? Tempahlah sekarang drpd saya, wakil Shaklee anda

Pm Fb : Mas Neza Omar
Sms/call: 019-6843847

No comments:

Post a Comment